- Söndagslyx för syskonen.

Godmorgon, mår ni bra? Själv mår jag prima. För dem flesta är det söndagsångest som gäller idag, men inte här. Jag tycker om söndagar, då planerar jag upp veckan och bara tänker efter. Ibland, som idag, har jag vilodagar på söndagar eftersom att det blir så i min planering. Så istället för att träna idag har jag spenderat mina 3 vakna timmar i köket.
 
Var inte speciellt sugen på något till frukost så åt kvarg blandat med keso med lite bär och sedan två hälsosamma scones jag bakade. Men sedan påbörjade jag dagens projekt - Lyxsöndag till mina syskon, dvs. frukostbuffé. Har stått och stekt amerikanska pannakakor, gjort ägg röra och scones. Min bror - som aldrig sitter länge vid matbordet åt tills han verkligen inte orkade mer, vilket var ganska kul, hehe. Min syster har dock inte vaknat än, men vi får se.


Vad det ser gott ut!

2014-10-12 // 11:28:57

Mums!

2014-10-12 // 18:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback