- It's firday baby!

HALLOJ!
Allt bra med er? Med mig är det toppen, trots att jag helst skulle bosätta mig i mina nya mjukisar idag, men icke. Har planerat in en lunch med pappi, fixa timmarna i skolan och sedan avsluta denna vecka med ett benpass, med vissa nya övningar, får se hur det går. Är iallafall sjukt taggad.
 
Precis tittat på en matte-video jag missat att vi hade till idag, men det löste sig, nu är det gjort. Orkade inte anstränga mig för en ball frukost imorse då jag var sjukt hungrig så det blev havregrynsgröt med äggvita och kanel, toppat med äpple och clementiner + aprikosbröd från Freis. Så enkelt men så gott!
Se till nu att fixa timmarna i skolan eller på jobbet och ha en toppendag, visa att ni äger och le stort.


Gott gott..

2014-10-03 // 09:55:27
» Elin

mums!

2014-10-03 // 10:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback