- Camilla & Puttes

Jag, mamma och mina syskon var på ett mat-ställe och åt lunch idag. "Camilla & Puttes" heter det och är ett familjeföretag, tror jag. Inredningen var i amerikanskt tema, 50-talet. Riktigt coolt och god mat, jag åt deck en räksallad som smakade gudomligt. Så bor du i närheten av Oxelösund så tycker jag att du ska ta en tripp dit, verkligen!
 
Har nu precis haft våran "familje-städning på 30min", då hela familjen städar så mycket vi hinner på 30 minuter. Varför? för att ingen av oss gillar att städa men hjälps vi åt så går det fort. Gissa vad jag fick städa? yes. toaletterna, men börjar faktiskt bli rutinerad nu, haha.
Ska strax sticka iväg till Daniel, så ni får ha sen superbra kväll för det ska jag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback