- Yummy snack

Efter en lång dag i skolan har jag äntligen kommit hem. Var vrålhungrig så gick direkt in i köket och skar upp ett päron hade på lite kanel, en klick jordnötssmör och sedan några skivor grovs valnötsbröd med skinka, som jag åt till mellanmål. Det var riktigt gott. Speciellt päronet som var otroligt saftigt och med lite kanel smakade det jul, haha, kan man säga så? Det är iallafall ett strakt tips som mellanmål.
Har även hunnit möbblera om i mitt rum så att sängen nu står vid fönstret, spelat lite piano - försökt att lära mig en ny låt, har ni förslag på några som jag kan lära mig?  Strax ska jag gå ned i tvättstugan för att starta upp några tvättmaskiner.
 
Förövrigt så känner jag mig rastlös. Vilodag idag, Albin är sjuk, Ilze pluggar, jag har inget plugg som är "super bråttom" men tar nog fram lite spanska glosor eller repeterar juridiken, så det löser väl sig. Hur mår ni? har ni haft en bra dag?


» Elin

mumsigt!

2014-11-12 // 16:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback