- Smittar ned alla.

- Super passande bild när jag ska skriva att jag har tränat.- 
Men sanningen bakom bilden är att faktikst att jag gick över till Albin med detta, då både han och hans mamma ligger förkylda. Jag kaaaanske råkar vara brottslingen i detta fall och har smittat ned dem. Hehe. En riktigt snabb dag i skolan med endast tre lektioner, bockade av ett läxförhör i spanskan (som gick förvånasvärd bra?) och lite antik-repetion på svenskan. 
Trallade vidare till gymmet och fick till ett grymt, bröst+triceps pass som avslutades med 10 minuters tabatha intervaller på löpbandet. Alltså passet var verkligen grymt. 
Nu ska jag plocks fram lite plugg som måste bockas av och lite senare ska jag ställa mig och fixa lite middag eftersom att det är min tur idag.


Så gott med choklad Och glass :D <3

2014-11-10 // 16:07:08

Snällt, gott!

Vill du synas mer i bloggvärlden? Jag har startat ett projekt, en blogg som syftar till att lyfta fram inlägg som kan vara läsvärda, vackra, roliga eller bara fint skrivna - vad som helst. Inlägg som kanske försvinner lite i mängden, och som blogg.se inte hinner plocka fram och placera på framsidan.

Alla vi bloggare, det är en chans att synas, en chans att tipsa om sina egna eller andras inlägg som just du tycker att förtjänar några extra läsare.

Tillsammans kan vi bygga något riktigt stort, alla vi bloggare!

Ha en skön kväll :)

2014-11-10 // 16:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback