- Kan man jobba som frukost-fixare?

Sov så galet bra inatt, minns även lite smått att jag drömde en sjukt bra dröm när alarmet ringde, haha. Till en början var jag tvungen att tänka efter vilken dag det var och vad jag skulle göra. Men på schemat stod det en pw. Så det blev en pw på 50 minuter, med några springstunder. Under visa perioder var det en kall motvind, men när det inte var det så var luften så som jag älskar det. Idag gick 50 minuter ovanligt fort, men det var nog för att jag gick med bra musik i öronen och funderade på vad jag ska ge folk i julklapp.
 
Kom hem och kände inte riktigt för det vanliga. Så jag kokade lite ägg och åt det på ett rågbröd, en knäckemacka med skinka och tomat, en smoothie på banan, hallon, avokado och vatten. + grönt-te. Satt och åt med twitter i sällskap. Tittade på klockan och insåg att den inte alls var mycket, så jag gjorde även lite frukost till resten av familjen.
Idag går jag till 13.15 då står ett pass för axlar+triceps på schemat och efter det tror jag att jag ska plugga tillsammans med Albin.
 
Har ni några planer för idag? Vad ska ni göra? Ha en toppendag!
 


Vilken lyxfrukost :D

2014-11-17 // 11:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback