- Jag är frisk, enligt mina celler

Kan ni gissa vad det är på bilden? Inte? Det är en bild från naturkunskapen, tidigare idag. Vi fick titta på våra celler i våra savil och celler i rödlök samt ett grönt blad. Riktigt coolt och jag såg inga bakterier kring mina celler, dvs. jag är frisk för tillfället.
Annars gick dagen riktigt fort. Åt min matlåda och fick massa gjort i spanskan. Fortsatte vidare till gymmet. Fick till ett helt ok pass för axlar+triceps, var lite segt men brände som tusan. Jag vet inte vad det är, men på något konstigt vänster går det bättre att träna på morgonen.
Har även hunnit plugga tillsammans med Albin och det känns som att svenskan sitter hyfsat nu. Vi gosade lite också, samt gjorde bananplättar till imorogn som jag ska äta efter mitt rygg-pass.
Så ska alldeles strax krypa under täcket så att jag orkar upp imorgon. Hoppas att ni haft en grym dag och sover gott!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback