- Blev ett oplanerat pass.

Godkväll kompisar!
Albin har precis åkt hem, han var här och hjälpte mig att bocka av lite plugg. Supersnällt av honom och riktigt skönt att få det gjort. 
Under dagen frågade Ilze om jag skulle med på ett walkingpass, först tvekade jag eftersom att jag redan tränat en gång idag, men tänkt sen "fuck it, jag får träffa Ilze då." så följde med henne på ett walkingpass. Instruktören var bra men musiken däremot tyckte jag inte var så jättebra, tyvärr. Men skönt var det att få svettas lite.
När jag kom hem väntades stekt fläskytterfile med matkorn och morötter blandat med tomat. Låter kanske lite konstigt men otroligt gott.
 
Ska skriva ett inlägg till imorgon och sedan krypa ned under täcket för lite sömn. Har ni haft en bra dag? Det hoppas jag. Har ni tränat något? Tell me ↓



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback