- Äntligen helg

Spenderade hela min kväll hemma hos Albin, efter lite pizza- och salladsmys tillsammans med mamma och syskon. Hann även baka en hälsosam kladdkaka med mamma. Smakade en liten bit nu i morse och måste säga att det var godare än förväntat, ni får receptet senare.
 
Imorse vaknade jag upp jättehungrig, försökte somna om eftersom att jag sagt åt mig själv att jag skulle sova läne idag, men jag är så morgonpigg så att det är sjukt. Men var för pigg och för hungrig, så gick upp och fixade en väldigt fluffig gröt med smak av vanlij, som jag toppade med päron, kanel och jordnötssmör. Så otroligt gott.
Hade tänkt att prova på ett grupp-pass som heter "Box" men de hade tyvärr tagit bort det på lördagar, så istället har jag bokat in mig på "bodypump" jag har varit på det en gång tidigare, har för mig att jag inte gillade det då, haha, men vem vet? jag kanske ångrar mig idag. 
Hur gör du gröten?
- koka 1dl fibergryn, 2dl mandelmjölk, lite salt.
- Vispa 1 äggvita hårt och fluffigt, tillsätt lite, lite vanlijpulver.
- Blanda ned äggvitan i gröten.
- Toppa med vad du vill.
 
Förresten, ni har väl inte missat att ni får 10% rabatt om ni anger "emilijaromaite" som rabattkod i kassan när ni handlar hos http://goodbalance.com . Är fortfarande sjukt nöjd över armbandet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback