- All togheter

Herregud, vad jag behövde denna dag! Bara tagit det lugnt. Storstädat rummet hemma hos mamma, fixat papper från gymmet, umgåtts med mamma och storhandlat med pappa. Druckit massvis med te och inte tänkt på något speciellt. Utan att överdriva nu - känner mig som en annan person än vad jag gjorde imorse. Ser ni hur mycket en vilodag kan ge? Har så otroligt mycket energi och glädje i mig, men ändå ska jag försöka komma i säng tidigt för att orka upp imorgon.
Albin frågade precis om jag var taggad på att skolan börjar igen. Egentligen är jag inte det, men på ett sätt är jag ändå det. Gillar lärarna och skolan jag går på, så på ett sätt är det väldigt enkelt att komma tillbaka.
 
Ska nu fixa lite med bloggen, lite mail och sedan dra täcket över mig för att läsa lite i boken från svenskan. Godnatt och sov gott, fina ni. Imorgon är en ny dag, ny vecka med nya möjligheter. Vakna upp med ett leende och visa världen att ni äger!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback