- Orkar inte bry mig.

[Tröjan jag har på mig idag, dock är bilden svvvvvingammal.]
Idag är en sådan dag så jag faktiskt inte orkar bry mig om något. Orkade näääästan inte ens bry mig om att äta frukost, men såklart gjorde jag det ändå, hehe. Skulle jag skippa frukost? nono.
 
Har dragit på mig ↑ tröjan och lyssnar på någon akustisk lista på spotify för att kanske lyckas vända på mitt humör.
Det är vilodag från träningen för min del, istället ska jag vara kvar i skolan tillsammans med Linn och göra lite grejs, tänker dock inte berätta vad, det kommer senare!
Nej, men va?! vad hände nu, blev helt plötsligt på bra humör. Humörsvägningar delux? Aja, ha en toppendag!
 
Frukostpaj med smak av hallon och banan toppat med tropisk kvarg, du behöver:
1/2 banan
1 näve frusta hallon
1 dl havregryn
1/2 dl vatten
1 äggvita
lite bakpulver
lite salt
 
Kvarg
kokosflingor
funlight - kiwi&päron
 
Hur gör du?
- Blanda allt (förutom de tre sistnämda) och ställ in i micron i ca 2 minuter.
- Blanda kvarg, kokosflingor och funlight.
- Ta ut pajen och toppa med kvargen, klart.
Inget speciellt egentligen, havregrynsgröt med en konstistens av paj typ, haha.
 


Jag tycker det är så jobbigt, för jag kan inte äta frukost på morgonen. Det är något jag verkligen måste träna på :) Kram

2014-05-13 // 09:57:57

hej,jag har 2 frågor.
!. äter du youghurt någon gang och isåfall vilken?
2. Kan du tipsa om bra övningar som tränar magen?
kram

2014-05-13 // 11:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback