- Ny vecka, nya möjligheter.

Förra veckan var bra, riktigt bra. Denna vecka ska också bli bra. Tänker man positivt blir det bra, för då visar man för sig själv att man verkligen vill att det ska vara bra. Testa.
 
Jag är på pepp inför denna vecka då jag b.la ska hjälpa Tilda med hennes träning och sedan har jag planer på att få mycket gjort i skolan, haha.
Startade veckan med en pw i det kalla morgonluften med härlig musik i öronen, följt av "Kanel-banan-äggvitegröt" toppat med banan, linfrön, solrosfrön, gojibär och hemmagjort jordnötssmör. Banangröt är ju somsagt en favogröt hos mig, hehe.
Nu sitter jag nyduschad och har packat väskan, ska dra på mig lite kläder, borsta tänderna och sedan hoppa upp på mina blåa hoj och dra mig mot skolan. Ha nu en toppendag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback