- Eurovision 2014

Tidigare idag var jag så otroligt omotivierad till att åka till gymmet för att köra ben. Jag kommer inte ens ihåg hur länge sedan det var jag var så omotiverad. Men vet ni vad? Jag ångrar verkligen inte att jag åkte dit, då jag fick till mitt bästa benpass på jääääättelänge.
Testade också en proteinbar som "post workout". Gissa vem som inte kommer kunna gå ordentligt imorgon?
Jag har även hunnit med att träffa min fina bästa vän Ilze, ätit tacos idag igen, bakat blåbärsmuffint, gjort egen mörk-blockchoklad och "healthy snack".
Sitter nu tillsammans med syster och hennes kompisar och tittar på Eurovision med blåbärsmuffins, choklad, godis och massa annat, haha. Tittar ni också? Ingen av låtarna har tyvärr fallit mig i smaken.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback