- Det går bra nuuuu...

Till skilland från gårdagen har denna dag varit riktigt bra, rakt igenom. Kan det ha något med att jag tagit bort twitter från telefonen, att göra? haha.
Matte-nationella kändes iallafall helt ok och sedan har dagen rullat på bra, jag har fått mycket gjort. Även passet för mage + rumpa/ben gick toppenbra.
 
Improviserade till middagen som blev en röra av fläskytterfile och annat smått & gott. Konstigt nog blev det riktigt gott! Har även hunnit med att baka kokosbröd, som jag precis smakat på som kvällsmål och även det blev riktigt gott.
Imorgon har jag tänkt att prova något jag inte gjort tidigare - gå på ett walking-pass INNAN skolan, vi får se hur det går, men det blir nog skoj. Godnatt och sov gott!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback