- Andra Maj Tvåtusenfjorton.

Gooooodmorgon!
Jag har precis planerat klart dagens benpass som ska utföras senare idag, hatkärlek till att träna ben, haha. Har även hunnit med att äta favogröten, banan&kanelgröt toppat med banan och kokosskivor, samt pratat med mamma om livet. 
Hur är det med er idag? Jag är lite trött men annars är det bra. Det är ju super att det är långhelg så att jag kan vila hur mycket jag vill, då jag ändå inte kan sova länge på mornarna. 


Oj oj va många övningar du gör? Hur orkar du? Själv tycker jag att jag bli trött efter bara några få.

Svar: Jag äter mycket både innan passet för att få mycket energi och sedan mycket efter passet för att till nästa pass kunna prestera bättre. Jag maxar inte heller på andra övningar för att jag är rädd över att skada mig då jag inte är helt säker på tekniken i alla övningar. :)
Emilija Romaite

2014-05-02 // 11:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback