- Wednesday morning.

Haaaaaalloj! 
Min kväll såg i princip ut så som på bilden, gjorde klart nästan hela svenskan, en liten grej jag inte fatta så ska sätta mig ned med en svenska lärare idag och få det klart, så att jag kan få detta svenska steg redovisat, skulle vara riktigt skönt.
 
Imorse hade jag och pappa tänkt att vi skulle ut och gå, men pappa jobbade sent igår och orkade inte riktigt, jag som då redan gått upp kände att det var onödigt att lägga mig igen, så jag gick ut på en PW/jogg på 7.8km i 55 minuter. Galet skönt och så kul att det äntligen har blivit ljust ute. 
 
Har nu dragit på mig lite kläder och har slängt ihop mitt hår till en toffs, ska strax gå ned för att äta frukost, funderar på havregrynsgröt med jordgubbar, banan och jordnötssmör, men jag vet inte riktigt, hihi. Hoppas att ni får en toppen dag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback