- I wanna make money.

Goooodmorgon måndag!
Pigga och glada? För det är jag. Klockan ringde 5.20 imorse tittade ut genom fönstret och det var helt mörk, min första tanke var 'wft?' eftersom att det tidigare faktiskt varit ljust på morgonen, men kom på att klockan ställts fram, hehe. Låg iallafall och försökte komma på bortförklaringar till att inte gå ut på min pw, men icke. Jag gick ut och jag ångrar det verkligen inte, för det var så otroligt skönt dock har det nu börjat snöa, vilket är lite trist.
 
Kan nu iallafall meddela att jag ätit en riktigt god äppelgröt till frukost samt två knäckebröd med skinka och gurka på + två koppar te, efter en pw på 6km. Nu är jag riktigt taggad på att köra järnet med kost och träning denna vecka trots massa prov som jag också ska köra järnet med! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback