- Belgien, Bulgarien, Cypern...

Halloj!
Precis tagit en liten snabb paus i mitt pluggande, håller på med världskartan, Eu, Sovjet osv. har prov imorgon, detta är så tråkigt, kommer drömma om huvudstäder i olika länder.
 
Dagen har rullat på riktigt fort med mycket gjort i skolan och härligt väder ute. På gymmet var det nästan tomt, vilket också var riktigt härligt, hihi, så jag körde igenom mitt benpass under ca 2 timmar, testade lite nya övningar, därför tog det också lite längre tid än vanligt. Men det gick bra, kanske inte mitt bästa pass men inte heller mitt sämsta.
 
Har precis tryckt i mig middag, stekt kycklingfile med fullkornsris och massa grönsaker, alltså verkligen massa. Detta håller snart inte, haha, äter mer grönsaker än vad min familj gör tillsammans x3, och det är bara till middag, då ska ni se i skolan, haha.
Nej, nu måste jag tillbaka till plugget, see yaaa!


Veckans blogg är avgjord! Gå in och kolla om det var du som vann, om inte så har du en ny chans i månadens blogg :) (vinnarna från den här omgången får också anmäla sig igen)
Förlåt för den otroligt långa förseningen!

2014-03-13 // 21:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback