- Vi lever i en fest

Tjena kompisar! Mega-konstigt väder idag ju? Varit soligt och sedan helt plötsligt började det spöregna, sen sol igen, haha. Aja, jag, pappa och lillebror tog oss iallafall till hamen där vi tog en liten promenix på piren och min broder åt en glass. Hann även med att städa lite på mitt rum innan jag cyklade hem till mamma.
Mamma hade handlat och körde all in gällande kvarg, sista veckan jag är hemma i Sverige, haha. Men klagar inte, det är ju gott! 
Åt även lax (my love) med spenat, rädisor och vitkålssröra + massa jordgubbar till efterätt. Innan jag tog mig ut på dagens träning som blev 10km löpning + 1km pw. Sedan 45 minuter med övningar för hela kroppen. Detta är en schema jag har gjort upp för de veckorna jag inte kommer ha tillgång till gymmet. Ni kommer att få ta del av det, snart.
Har avslutat kvällen hemma hos Ilze med massa prat. Alltid lika mysigt och jag är så galet glad över att jag har henne. 
 


Din blogg är sjukt inspirerande! Jag är en tjej på 15 år som tränar ca tre gånger i veckan, har ett BMI på 18,6 då normalt är 19-25 enligt ett test jag gjort. Men min fettprocent är normal. Jag äter ganska mycket och skulle inte kalla mig underviktig men absolut inte "tjock" heller. Jag har väldigt mycket fett samlat vid mina knän. Om jag sitter skräddare så får jag som en "dubbelhaka" fast vid knävecket (mellan övre vad och insida lår). Jag har också mer "dubbelvikning" på mitt högra ben än det vänstra. Detta är något jag tycker är ganska jobbigt då jag undviker att sitta så barbent och aldrig sett någon annan ha så heller, inte ens de lite mer "kraftigare" personerna. Jag undrar om du har några tips till att bli av med det? Jag skulle bli jätteglad om du skulle vilja försöka komma med något förslag. Jag vet att det inte går att punktförbränna heller men du mycket bättre koll på övningar än jag. Detta var också svårt att förklara men jag hoppas du förstår hur jag menar! Tack på förhand!

2014-06-23 // 00:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback