- Hemmaträning nummer 2.

Trots att det är trist att jag inte har gymkortet så är jag glad över att jag faktiskt uppskattar även hemmaträning. Drog på mig sprot-bhn och ett par short för att köra igenom lite övningar. Andra hemma-passet sedan i somras, haha. Har varkligen glömt bort att det kunde bli så svettigt och jobbigt med bara kroppsvikt. 
 
Övningarna jag utförde:
Djupa knäböj 4x25
Sumosquats 4x20
Kissande hunden, åt sidan 5x20 (varje ben)
Kissande hunden, bakåt 6x10 (varje ben)
Dips på bänk 4x10
Armhävningar 4x12
Plankan 1minut x2
Sidoplankan 30sek x2 (varje sida)
Sidorodd 100 st 
Situps 4x40
Ryggresning 3x20
 
Efter lunch gick jag även ut på en pw, hade tänkt att ta det lite lugnt så tänkte att det skulle bli en promenad istället, pga. min benhinna. Men icke, det blev en rask promenad i 1 timma och kommer nu hata mig själv om jag får benhinneinflamation. Dock så gick jag för första gången på väldigt länge i skogen och lyckades gå vilse, men det gjorde inte så mycket med bra musik i öronen. 
Skippade även att ta med pulsklockan och starta träningsappen, för att inte känna någon press och det gick prima, gick där och tänkte lite för mig själv.
 


Jennifer hälsar tack! Grymt bra gjort med träningen idag du med! :D

2014-06-25 // 23:03:53

Jennifer hälsar tack! Grymt bra gjort med träningen idag du med! :D

2014-06-25 // 23:03:54

Hej hej! Kom gärna in till min blogg och där hittar du kläder, bilder och vardag. När det gäller kläder så Tryck bara på plaggen som du är intresserad av och sen kommer du komma fram till den. Kom in mer till min blogg och du kommer alltid hitta något som du gillar. <33

2014-06-25 // 23:34:32

Snygg mage :D

2014-06-28 // 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback