- Träna tillsammans med vänner.

Nu ju jag till USA i 21 dagar. Tror ni att jag kommer att klara mig utan träning? ha, skulle inte tro det va. Jag vet att det finns, iallafall, en till tjej i min grupp som är träningsintresserad, så någon kommer jag iallafall att få med mig. Jag vet inte hur mycket "fritid" vi kommer att ha och hur mycket ork vi kommer att ha, eftersom att vi ska åka mycket minibuss och vandra. Men här nedan kommer jag att skriva ned tre olika pass som vi kommer att kunna välja emellan - får vi flera tillfällen kör, iallafall jag, varierat. 
 
Så dra med dig en eller två kompisar och kör ni också.
 
Pass 1:
4x20 knäböj (med våran packing på ryggen)
4x15 sumosquats (med våran packing på ryggen)
4x15 rumplyft (för rumpan, på golvet)
3x10 Dips på bänk
4x10 armhävningar (kompisen håller i benen eller lägg upp dem på en bänk)
30sek x3 skottkärra 
4x30 ryggreningar
3x15 situps med boll (kroka benen och kasta en boll, eller annat föremål, när ni reser er. Du är uppe när din kompis är nere.)
100st sidorodd (med en fylld vattenflaska)
Konditionsträningen: 30 minuters löprunda eller långdistans.
Stretcha.
 
Pass 2:
30sek x3 gungande squats.
30sek x3/varje ben gungande utfallssteg
4x15 rumplyft (för rumpan)
50st x3 av DENNA övning
50st x3 av DENNA övning
20x5 liggande benlyft "ljuset"
20x5 bergsklättnaren
Kondition: 20x3 burpees, 15 minuters löpning + 10 minuter hopprep.
Stretcha.
 
Vissa av övningarna finns under kategorin "Övningar" om ni inte riktigt har koll på alla!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback