- Canon ixus 135

I söndags var jag ju i Södertälje med mamma, Jörgen, Jacob och Mantas. Fick med mig b.la denna skönhet, en liten kamera från Canon. Eftersom att det inte är varje dag man åker till Usa bestämde vi att jag skulle ta med mig en kamera också och denna fick det bli.
Varför? Dels för att man kan föra över bilderna från kameran till min iphone, bara genom att vara uppkopplade på samma nätvärk. Hur coolt är inte det? Då kommer det även vara lättare för mig att uppdatera med bilder till er.
 
Kameran - Canon ixus 135. Media Markt - 1240kr
Kamerafodral. Media Markt - 149kr
Minneskort, 8GB, Samsung. Media Markt - 149kr.


» Hanna

ja men alltså flörta tycker ja är hemskt! Men att bli peppad tycker ja bara är bra för då blir man ju motiverad! Sånt har jag verkligen ingenting emot :D

2014-07-02 // 16:33:32
» Hanna

ja men alltså flörta tycker ja är hemskt! Men att bli peppad tycker ja bara är bra för då blir man ju motiverad! Sånt har jag verkligen ingenting emot :D

2014-07-02 // 16:33:32

vad kul med en kamera!

2014-07-02 // 16:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback