- 4th of July

Gårdagens bil/buss/van - resa kändes inte så lång som den var. Vi satt och pratade, lyssnade på musik, sov och tittade ut genom fönstret. Helt sjukt hur mycket man hinner att se. Vi har varit i USA i ca 4 dagar och jag har fått nya intryck och sett mer än vad jag gjort sammanlagt på månader, haha.


Vi stannade till på ett ställe där vi åt på "In and out-Burger". Jag har inte ätit hamburgare på 2 år och det föll mig inte heller så mycket i smaken, men jag är i USA och måste testa, så jag ångrar det verkligen inte. Vet ni hur många grader det var då? 48grader(!!!) och jag var riktigt smart som hade en svart stickad tröja, nice ju! 





När vi kom fram till Las Vegas och checkat in på hotellet så hoppade vi i poolen som fanns och det var så otroligt skönt, pga. värmen. 


7pm blev vi upphämtade av en limo-buss som vi åker runt i Las Vegas med. Med dunkande musik och dans i slutet, galet coolt, verkligen. Runt 9pm blev vi avsläppta mitt i stan för att gå runt lite, för att sedan ta en taxi tillbaka till hotellet. 


Imorse stod klockan på 5.30 för att duscha och packa ned de sista sakerna. Samling utanför minibussen 7.00 för att åka vidare till Grand Canyon. 
Från och med idag ska vi campa varje dag fram till New York. Jag ser faktiskt framemot det, tycker att det är kul att tälta. Vi kommer även bli indelade i grupper och ska turas om med att städa, diska, laga mat och handla. Jag personligen tycker att det verkar super trevligt. 
Idag är det "4th of July" och Beckey, en av våra ledare sa att vi skulle fira det på något sätt, dock vet jag inte riktigt hur än, men vi får se och det blir nog kul! 
Annars är det helikopter-flygning över Grand canyon på schemat idag.


SV: JAA, DET HADE JAG VERKLIGEN:) Och häftiga bilder! :) Hoppas man får veta vad ni gjorde för skoj :) KRAM!

2014-07-05 // 11:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback