- Happy friday

- Mamma och jag på gymmet i Lettland, kände inte för att ta blid när jag tränade idag, haha ↓- 
Började kvällen hemma hos Jörgen där vi fixade tacos samt åt den, snackade lite träning med Julle innan jag drog mig mot gymmet runt 19.00 för att möta Ilze och köra ett benpass. Jag tycket att det gick riktigt bra, men var jättehungrig nu när jag kom hem så har ätit lite ägg.
 
Vad jag körde:
Uppvärming: PW 10 minuter
 
Squats/Knäböj utan vikt, bara stång. 3x12
Squats/Knäböj med x vikt. 3x10
Squats/Knäböj med tyngre vikt. 3x10
Marklyft med vikt. 3x12
Vadpress. 5x12
Utfallssteg med vikt. 3x12 x2
kissande hunden, sne. 8x10 x2
kissande hunden, rak. 6x10 x2
Benpress. 3x12 x2
Bencurl. 3x12 x2
Benspark. 3x12 x2
 
Avslutade med att springa på bandet i 10 minuter och promenad hem på 15 minuter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback