- Healthy cookies

Hittade insperation hos Erica / http://FFitnessfood.blogg.se för dessa kakor, men jag hade inte alla ingredienser för receptet hon laddade upp så jag gjorde lite ändringar, men så galet gott, något jag verkligen kommer att fortsätta att göra!
 
Du behöver:
En banan
1,5 dl havregryn
1/3 äpple
1/2 dl frysta hallon och mango
 
Hur jag gjorde:
1. Började med att mosa bananen i en skål, men tog fram mixern och mixade det också.
2. Hade i havregryn, mixade lite till.
3. Skar upp äpplet i små små bitar.
4. Tog fram fryst mango och hallon, hade i det tillsammans med äpplet, i banan och havregryn - smeten.
5. Mixade lite till.
6. Tog fram en tallrik, klickade upp smeten i lika stora bitar med hjälp av en matsked samt en tesked.
7. In i micron i ca 10 minuter eller tills du känner att de är klara.
 
Jag fick det till 5 stycken, men självklart kan man göra dem större eller mindre, beroende på vad man själv vill!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback