- Biceps grow!!

Halloj!
Precis skalat lite potatis till middagen, som mamma håller på med, efter att ha varit på gymmet och kört biceps, triceps och axlar samt kondition, gick galet bra idag! Skolan också, tiden flög förbi, matte nationella kändes ganska bra och jag tror att jag kan det mesta till so:n imorgon, ska bara läsa på lite till. Nu ska jag snart äta middag och ladda upp inför innebandy-träningen lite senare ikväll.
 
Dagens pass:
Triceps:
Tricepspress kickbacks 3x12 x12=varje arm 
Push down 3x12
Arm extension - maskin 3x12
Tricepspress kickbacks 3x12 x2 (igen alltså)
 
Biceps:
Koncentrationscurl 3x15 x2=varje arm
Hantelcurl 3x15 x2=varje arm
Skivstångscurl 4x15
Arm curl - maskin 3x12
 
Axlar:
Militärpress 4x12
Shrugs 3x10 (Nytt personbästa när det gället vikten)
Hantellyft åt sidan 3x10
Hantellyft fram 3x10
Shoulder press - maskin 3x12
 
Körde också knäböj 4x10, bara för att liksom, och avslutade med att springa 20 svettiga minuter på löpbandet! Så tråkigt att springa på gymmet, men under sportlovet, som är nästa vecka ska jag försöka gå ut och springa en runda ute, samt prova på lite fler grupp-pass på gymmet!


» Malin

Hej, jag har läst din blogg dom senaste månaderna och den är verkligen hur bra som helst! Älskar alla bilder du har:)
Har en fråga bara. Vad åt du för mat för att bli så fit som du är nu? Förstår att det ligger massa träning bakom din kropp också men jag undrar bara vad du åt/äter?:) Kan du typ visa en kostdagbok eller något? Hade varit jättesnällt:)

2014-02-10 // 20:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback