- Jag har de finaste vännerna.

Igår kväll spenderade jag min tid med Ilze, Albin och Daniel. Det blev en lyckad kväll med massa skratt, kortspelande, basketspelade, sallad/pizzaätande(hehe), promenad i hamnen och bevittnade ett bad i vattnet som var 6grader, usch säger jag bara, haha. Men riktigt kul var det iallafall och jag har så fina vänner.
 
Vaknade upp idag helt utvilad och så taggad för mitt benpass om ca 1,5timma.Har hunnit med att äta en god frukost som bestod utav kanel&banangröt toppat med banan, gojibär, torkade blåbär och en blandning av keso, kvarg och kanel. På sidan av hade jag nötter. några bitar anans och finn crisp. Denna morgon har jag också tittat på två avsnitt av suits, alltså bbara tagit det lugnt. Men nu ska jag få i mig lite mat och dra mig mot mitt tredje hem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback