- Cyklar nu lagligt utan hjälm.

Jag har haft en utav min bästa dagar, det hela började redan 00.01 inatt när mina fina vänner Ewe-Lina, Linn-Sofie och Ilze ringde och sjöng för mig. På morognen kom pappa och syskonen med frukost och presenter. Tittade klart på en film som jag tipsar om imorgon.
Cyklade sedan min första tur på min cykel lagligt utan hjälm ner till ica för att köpa saft. Kom hem hoppade lite hopprep, sprang lite i trappen och hoppade sedan in i duschen och fixade mig.
 
Vid 14.00 kom mamma med tårta och Ewe, L-s och Ilze kom också, fick så fina presenter av allihopa det kommer bilder imrogon eller övermorgon. Men vi hade det mysigt, satt och pratade och skrattade, tårtan var otroligt god. Drog iväg till hamnen och åt en god middag på Lotsen, åt ryggbiff med grönsaker, och hade det mysigt med mamma, pappa och syskonen, det började regna så vi drog hem nästan direkt efter. Satte mig och dracka en kopp te innan jag gick hem till Ilze där vi tittade på en jättebra film.
Hela dagen har jag umgåtts med folk jag tycker om och gör mig glada, så otroligt bra! Är också väldigt väldigt nöjd med alla presenter jag fått.


» liana

Åhhh stort,stort graaaattis! :DDD

Svar: tack :)))
Emilija Romaite

2013-08-01 // 00:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback