- The day with the big D

Lyssnar på dunkande, peppaned musik i lurarna. Ryser genom hela kroppen och släpper en lyckotår (töntigt, jag vet) för att jag är så fruktansvärt taggad. Gårdagens uppladdning med kolhydrater i form av godis har satt sina spår, energin är on top. Startade morgonen med en liten promenix för att kroppen skulle vakna till samt ge syre till alla delar, från topp till tå. Smaskat i mig en smarrig, fluffig drömgröt toppat med massa godheter och väntar på mammi som ska hämta upp mig och sedan drar vi till huvudstaden. Ni kan ju skänka en tanke till mig runt 14.40 och peppa mig mentalt. Kramis.


» Ellen

Lycka till! :D

Svar: TAck finis <3
Emilija Romaite

2015-09-27 // 12:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback