- Sovmorgon och pannkaksfrukost

Godmorgon, eller förmiddag kanske man ska säga?
Redan runt 3 inatt vaknade jag av att regnet smattrade hårt mot fönstret, vilket resulterade i att jag vaknat, till och från, fram till 5.45 då jag gav upp. Pratade lite smått med mamma innan jag gav mig ut i den kvava luften på en pw på 8km. Härligt uppfriskande med lite höstluft. Magen kurrade något ordentligt när jag klev inanför dörren. Där och då bestämde jag mig för att göra Paleopannkakor (Recept HÄR) till mig själv och amerikanska pannkakor (recept HÄR) till Albin som en liten överaskning. Mumsade i oss pannkakorna med massa frukt och pratade lite. Nu väntas en riktigt kort skoldag, ett magpass och mys med min mor resten av kvällen. Kramis.


» Ellen

Ojojoj vad gott detta ser ut! :D Imorgon blir det pannkaksfrukost! Antingen testar jag dessa, eller någon annan sort :)

Svar: Låter toppenbra, uppdatera mig om vad det blir ;)
Emilija Romaite

2015-09-18 // 18:04:54
» Ellen

Det blev dessa goda plättar! :D Tog dock ingen honung, så lite mer sötning hade behövts i smeten, så fick ta lite extra dadel vid sidan om hehe :) Jag serverade dem med banan, egengjord hallonkvarg, lite mer hallon, lite naturell yoghurt och så pyttelite dadel till :) Istället för kokosolja tog jag kokosmjölk, blev jättebra!

Blev din smet också jättetjock? :) Tyckte den såg så rolig ut :D

Svar: Åh vad kul, härligt att du vågar exprementeraa ;) lät supersmarrigt!! Jaa, min blir också tjock men det blir inte fel på dem, hihi :D
Emilija Romaite

2015-09-19 // 09:21:42
» Ellen

Ja, de var jättegoda :D De "puffade ner sig" sedan :) Väldigt fin form fick de, perfekt runda :D

Svar: Jaaaa, verkligen!Måste bara säga ännu en gång att jag alltid blir så jäkla glad när du kommenterar, blir helt lycklig i hela kroppen. Tack, jag uppskattar det sååååå mycket :*
Emilija Romaite

2015-09-19 // 10:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback