- Laddar upp med negativa joner

Min kära mor och jag övningskörde ut till Svärdsklova för att ha en stund för oss själva, samla på oss negativa joner och njuta av det fina vädret. Några timmar passerade och vi körde hem igen. Fixade i ordning en dögod juice samt några riskakor för att ladda upp inför ett rumppass. Passet gick förövrigt riktigt bra, lyx med sällskap av Bestie. Maten står puttrande på spisen och ska strax serveras, sedan väntas plugg med min fina. Kramis. 
Det är lite olkart om hur jag kommer lägga upp mina benpass denna vecka då jag ska springa Lidingötjejlopp på söndag och vill gärna ha all kraft i benen. Hur som helst gick detta pass superbra och jag försökte ta ut mig så mycket som jag kunde. Svetten som rann var det inget fel på, inte heller kontakten. JAG ÄLSKAR DETTA!!
 
Bulgarian squat i smithen (4x12)
Höftlyft i smithen (12x15 - 15kg-20kg)
Leg pushdown i chinsmaskin (4x12 på varje ben)
Donkey kicks i liggande bencurl (4x12 - 27kg-29,3kg, på varje ben)
Donkey kicks i cable (4x12 - 7,5kg på varje ben)
Sumosquat med en tung hantel (4x12 - 24kg) supersetat med utfallssteg med främre benet på en step-upbräda (4x12 - 10kg på varje ben)
Rumplyft med balansboll 3set


» Ellen

Vad menar du med negativa joner? :)

Svar: Negativa joner är något som cirkulerar i luften och finns överallt. Negativa joner bidrar till en bättre hälsa och det finns det mycket av vid hav/vatten :)
Emilija Romaite

2015-09-21 // 18:16:48
» Ellen

Aha tack så mycket för svaret :)

2015-09-26 // 13:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback