- Kass sömn men smarrig smoothie

Natten erbjöd på kass sömn, men vad gör det när man ligger i en varm famn? Känner mig utvilad trots allt och kan äga idag, det är så det ska vara. Var inte speciellt hungrig så en gudomlig smoothie fick slinka ned. Laddar upp hjärnan med peppande musik och dansar runt som en galning i endast tröja samt underkläder. Härligt, har ni provat? Riktigt kul. Några timmar i skolan ska bockas av och sedan ska min kära pojkvän få hålla ett armpass för mig, det ska bli spännande. Ha nu en fantastisk dag mina vänner, fokusera på det positiva och le lite extra. Kramis.
 
I min smoothie hade jag:
100g fryst mango
110g frysta hallon
1 medelstor banan (89g)
2,5dl kokosdryck från alpro
1/2dl äggvita



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback