- Fruktfat och omelett

Godmorgon favosar!
Ni glömmer väl inte att ni äger, rockar fett och tillför lycka till många personer? Idag är jag glad och tänker på dessa saker. Samtidigt är jag seg. Ryggpasset igår gjorde sitt och idag är det vilodag. Vaknade upp i famnen på Albino men vandrade hem (150m, hehe) för att äta lite frulle med min mor. En omelett, fruktfat och mycket te slank ned i min hungriga mage. Nu väntas en ganska lång dag i skolan, ett möte på ungdomsmottagningen och sedan är det pappivecka. Ha en megabra dag idag mina kära vänner. Kramis.
 
Omeletten:
2 ägg
Några skivor purjolök
2 skivor paramaskinka
svartpeppar
vatten
Bladspenat på sidan
 
Fruktfatet:
1 svenskt äpple
1 skologisk banan
1 plommon
1/2 röd grapefrukt


» Ellen

Ungdomsmottagningen? <3

Svar: Jag skulle prata om att förlänga mina p-piller :D
Emilija Romaite

2015-09-08 // 18:29:16
» Ellen

Aha, bra att det inte var något annat! :)

2015-09-09 // 18:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback