- Fifty shades of pink

- Det är mamma som tar kort på första bilden, haha -
 
Godmorgon härliga lördag!
Efter tio timmars sömn är jag utvilad och är redo för att rocka världen, men.. icke. Har lovat mig själv att göra ingenting idag - bara ligga i sängen med serier, yoga och mängder av te. De senaste två veckorna har varit så hektiska att jag knappt hunnit vila och det behöver min kropp trots att den känner sig ovanligt stark. Jag vet att om jag inte vilar idag kommer jag kracha någon dag i veckan och det har fröken Emilija inte tid med. Började morgonen med mysfulle tillsammans med min mor. Fixade i ordning Hallonsorbé till henne och tog 2msk från den som jag rörde ned i min kvarg, mums! Nu ska jag krypa ned under täcket och slå på ett avsnitt av "The 100". Kramis.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback