- Axelmos och sötpotatis

Avsnitt efter avsnitt av "The 100" rullade på min lilla dataskärm. Tillslut tröttnade jag och köttade genom regnet till gymmet. Axlar stod på schemat och fick till ett mycket bra pass där alla aggritioner släpptes ut. Pumpen var brutal även mina miner, haha. Utöver gymmet och serier har jag hunnit med att packa upp en del saker samt ätit världens godaste middag - ugnsbakad sötpotatis med kallrökt lax. Det får nog bli morgondagens matlåda också. Känner mig inte speciellt trött än men ska försöka sova lite för av vara utvilad inför morgondagen. Godnatt.
6superset - Militärpress + Hantellyft åt sidan
5superset - krokiga hantellyft åt sidan + hantellyft framåt
5set - axelkors i cable
5set - högt roddrag i cable
4superset - sittande militärpress i smithen + axelrotation 
1min x3 - plankan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback