- Vinstlotten

Imorse var det jag som drog vinstlotten. Klarblå himel och solen på topp. Bingo! Äntligen fick jag plocka på mig lite D-vitamin under min morgonpw med #måndagspepp, på en torsdag, i lurarna. Åh så härligt det var med solens strålar mot mina kinder och värmen mot min kropp. Avnjöt sedan en mysig frukost tillsammans med mamma och planer om framtiden. Älskar sånt, att veta att det finns fler än jag som planerar min framtid, haha. På menyn idag stod det: banangröt toppat med banan, kiwi, kvarg och solrosfrön. På sidan två ägg, vatten och vatten. Mumsi! Nu bär det strax av till skolan men först lite mys med min sömntuta som ligger bredvid.
 
Glöm inte att du lever en gång. Gör denna gång till den bästa. Var glad, var ledsen om du behöver det. Det som är viktigast är att du mår bra, att du är lycklig och att du känner att du gör någon nytta. Dra dig aldrig tillbaka, visa att du äger och rocka världen. 


Gott!

2015-05-28 // 12:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback