- Rosa, grön och vit

Hade lite svårt at sova igårkväll pga. att jag var så uppspelt över ett mail, fast jag lyckades somna innan 23.00, vilket var skönt. Imorse var det därför lite segt att komma upp, men när jag väl var uppe så var det inga problem. En pw på 6,2km senare satt jag vid frukostbordet tillsammans med mamma och Jörgen. Smaskade i mig vanlig havregrynsgröt kokat med frön. Jag toppade med hallon och kiwi, då bananen jag sett framemot var slut, haha. Självklart fanns det även ägg och te på sidan. Nu väntas en ganska kort skoldag. Det är inte mycket kvar kära vänner, lite drygt två veckor. Vi klarar det, kom igen!
 
Missa inte utmaningen som kommer upp runt 13.00. Tror ni att ni vågar ni anta den? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback