- Rent magpass

Hallojsan bloggisen!
Precis smockat i mig lite lunch efter häng på gymmet samt 60minuter effektiv magträning. Blev inga intervaller då jag kände att det inte behövdes samt att jag kände lite i mina knän som ska få vila fram till på måndag. Passet bestod av massa superset så pulsen var hög i varav, svetten rann och magen är död. Länge sedan jag körde ett "rent magpass" så det var skönt och kul att variera lite. Strax ska jag och pappi ut i det fina vädret. Vad hittar ni på idag?
Passet:
Cable crunches 4x15
Cable crunches 4x30
Hängande benlyft 4set
↑ Dessa övningar i superset.
 
Omvända crucnhes 4x
Plankan 4x30sek
↑ Dessa övningar i superset.
 
Sidoböj med viktplatta 4x12
 
Cykel i luften med viktplatta ovanför bröstet 3x30
Liggande benlyft 3set
↑ Dessa övningar i superset.
 
 
Bergsklättraren på halv balansboll 2x40
 
Dessutom gjorde jag lite små-övningar emellan, men vet inte vad de heter.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback