- När det spökar

Det blev inte som min magkänsla sa imorse. Allt vände när jag klev utanför dörren. Solen försvann och det började spöregna. I princip alla mina vänner har fått jobb på kommunen, förutom jag. Precis som förra året. Dessutom har mina hjärnspöken varit och spökat för första gången på länge. Fast det har nog inte märkts på mitt beteende då jag åt precis lika mycket som vanlig och körde ingen kondition efter mitt styrkepass, trots att dessa filurer försökte få min kropp att göra det. Jag är ändå stolt över mig själv att jag lyckas trycka undan dem och vinna, trots att det är jobbigt psykiskt. 
 
Fast här ska ni inte få läsa bara dåliga saker, men jag ville bara skriva det för att visa att inte ens jag mår prima hela tiden. Det finns faktiskt bra saker med denna dag: fick reda på att jag skrev min uppsats-nationella-engelska på A nivå, vi provade en supergod rätt från Linas matkasse och mitt pass gick lika bra som vanligt. Bra pump i axlarna och äckligt bra kontakt i magen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback