- Inget mer att begära

Efter en lyckad dag i skolan, grymt samt effektivt axel-/magpass och middag på Tacobar med Albins familj, sitter jag nu i min säng och försöker varva ned. Tänker på vad som hänt under dagen och inser att jag har det väldigt bra, både hemma och i skolan. Jag är helt enkelt lyckligt lottad. Uppsatsen jag kämpat med har visat resultat, mamma har köpt bananer och mina vänner är underbara. Vad mer kan jag begära? Inget.
 
Passet idag blev riktigt effektivt men grymt bra. Det känns som att axlar alltid får den där extrema pumpen, men det gillar jag. Det är skönt fast ändå äckligt på samma gång, fattar ni? Magen fick jag också bra kontakt med, speciellt nu när träningsväreken sedan lördags fortfarande sitter kvar. Iallafall.. På dagens schema stod det iallafall superset som vanligt. Har ni provat det? Vad är era åsikter kring superset?
Passet:
Militärpress 1x12 - 15kg, 2x12 - 17,5kg, 1x10 - 20kg
+
Hantellyft 4x12 - 4kg
 
Cable crunches 2x15 - 30kg, 2x15 - 32,5kg
+
Liggande benlyft 4x20st
 
Axelpress 1x12 - 9kg, 1x12 - 10kg, 1x10 - 10kg, 1x9 - 10kg
+
Axelrotation 4x12 - 4kg
 
Omvända crunches 3x20st, 1x12st
+
Plankan 4x30sek
 
Framåtlyft med viktplatta 4x12 - 5kg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback