- I'm not afriaid anymore

En snabb dag i skolan och ett pass för rumpan samt magen tillsammans med Elin senare, sitter jag här, i min sköna säng med mina gosiga kläder och väntar på att Albin ska komma hit. Han ska faktiskt hjälpa mig att svara på era frågor i frågestunden. Blev glatt överaskad att det var så många som ställde frågor, tack bästa ni! Annars så ligger dagens middag i magen som bestod av två portioner korv med pasta och sallad samt en skål Litauisk kall rödbetssoppa. Muma! Vet inte om jag nämnt det tidigare, men på torsdag åker jag, mamma och syskonen till Litauen för att hälsa på mormor och släkten på mammas sida. Åh vad taggad jag är. Saknar släkten så mycket och även maten i där, haha. Sist jag var och hälsade på, var jag rädd (?!) för den, maten alltså..
 
Passet idag innehöll:
Utfallssteg med hantlar 4set
Sumosquats med kettlebell på bänk 4set
Kicka backs i maskin 4set
Omvända crunches 4set
plankan 4set
Sidorodd 4set
Hängande benlyft 2set



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback