- Frägglad frukost

14.57 slog klockan när jag igår la ned min penna, helt tom i huvudet efter att ha skrivit tre delar mattenationella följt av ett kompletteringsprov i ekonomi. Tog mitt pickpack på ryggen och svängde förbi gymmet för att hänga lite, cyklade hem i regn och åt maträtt nummer 2 från linas matkasse - Ciabatta med avokadosalsa och rostadlök. Riktigt gott fast annorlunda smak. Senare, efter en skvätt tårar, prat om livet och lösningar i min finas famn somnade jag ensam.
 
Det är nog som Veronica säger "Man måste krascha för att må bättre". För idag vaknade jag upp med en dungerenergi och pepp på livet. Har gått min runda på 6,5km och plockat på mig lite D-vitamin då solens strålar kikat fram, hoppas att det håller sig hela dagen. Frukosten var också extrafärgglad idag. Banangröt toppat med sharon och banan. På sidan hade jag ägg, en vitaminshoot och te. Perfekt. Nu ska jag ta det lugnt ett tag och föbereda mig inför yttligare en dag. Glöm inte att vara erat bästa jag. Puss. 


Gott :)

2015-05-21 // 09:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback