- Fitnessgalan 2015

Ögonlocken känns fruktansvärt tunga och sängen bara ropar på mig. Däremot så kände jag att bloggen ekat sedan igår så ett inlägg skadar ju inte. Dagen började redan vid 8.30 då jag fick vakna upp bredvid min fina, fast gosa länge hann vi inte göra. Jag och pappa åkte upp till Stockholm där jag spenderat dagen. Umgåtts med människor, träffat instagram-kändisar/vänner, smakat aminosyror på Fitnessgalan och kört ett tungt samt annorlunda benpass med Roj på Sats. Sitter för tillfället fortfarande med grov pump i rumpan så att den är stor som en ballong (skämt, åsido). Fast vem klagar på det egentligen? Känner mig så starstruck efter denna dag. Träffat två av mina förebilder - Alexandra Bring och PtSteffan. Dessutom tränade Sean Banan bakom mig, erkänn.. lite coolt är det?
 
Med lycka i kroppen, efter denna underbara dag men människor som har samma intresse, säger jag godnatt och förbereder mig för att vila imorgon, haha. Godnatt. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback