- Det går bäst när du är ledsen

Är jag ledsen och känslig så går det som bäst på gymmet, punkt slut! Mitt ortorexi-tänkande satte igång lite när planera för morogndagen ändrades, dessutom är det söndag - en "jobbig" dag för mig, psykiskt då jag byter mellan mamma och pappa. Detta ledde till att jag var lite nere när jag kom till gymmet. Fast det var ju somsagt bra. Körde biceps, triceps och lite teknik i stöt, följt av 30 minuter kondition. Förstår inte varför jag slutat köra armar, usch, fy, det måste jag börja göra igen!! Fatta vad snyggt med biceps, för nu syns de knappt längre. Well, well.. konditionen gick också prima. Endorfinerna pumpade efter och jag älskade livet. Nu har jag smaskat i mig middag x2, pratat med Albin i telefon och laddar upp inför en ny vecka med massa skoj att stå i. Godnatt ♥
Passet bestod av:
Sittande skivstångscurl 4set
Tricepspress Pushdown 5set
Bicepscurl 5set
Tricepspress kickbacks 4set
Skivstångscurl 4set
Hantelpress 4set
 
Teknik i stöt med en träpinne samt en stång på 15kg
 
Kondition:
HIT på löpband = Gick på 7-7.5km/h i en minut och sprang på 14-15.km/h i en minut --> i 20 minuter.
10 minuter på crosstrainern, ökade motståndet när det gått 2 minuter.
 
Avslutade med stretch och lite lekövningar (de ni ser på bilderna b.la).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback