- Cirklar i luften

Söndag eftermiddag och solen står fortfarande högt på himlen. Värmer oss så att svettpälorna bildas i pannan, men jag klagar inte, det är ju i princip sommar. Hade en supermysig kväll igår. Middag på Rhodos, promenad i hamnen och prat om livet med pappi och syster. Följt av bio-kväll med min fina. I onsdags såg vi Pitch Perfect 1 tillsammans. Jag blev helt förälskad i filmen och kunde inte vänta på att se tvåan. Sagt och gjort. Där satt vi igår 20.45 med de nya smakerna från LOKA (nya favoriter), nötter från smillingcashew och en questbar, redo för att se 2:an. En ny favorit i filmlistan, helt klart!
 
Har just landat hemma hos mamma efter en svettig cykeltur. Magen värker av träningsvärk (awesome) och jag känner mig lite seg. Kvällens plan är att skriva klart den där förbaskade ekonomiupgiften. Jag har i o försig en dag i morogn då jag är ledig, men känner att jag vill ha den klar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback