- A datenight with my boy

Ljus, filtar och kuddar är vad vi satt med igårkväll, jag och Albin. En stund innan han cyklade hit fick jag ett ryck och fixade iordning en myskväll till oss i uterummet vi har, utan att han visste det. Ett ryck och ett ryck, jag hade ju egentligen tänkt på det hela dagen. Flera timmar satt vi iallafall där ute med en kortlek, filmtittande och prat om livet. Riktigt mysigt och kul att göra "vanliga" saker fast på ett annat sätt och på samma gång visa att jag vill göra annorlunda saker än vanligt också, förstår ni vad jag menar? Att jag inte bara säger att jag älskar honom utan att jag också visar det genom att göra små saker med eller till honom. För vet ni? Alla kan säga att de älskar, men kan de verkligen visa och mena det?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback