- Tredje Mars Tvåtusenfemton

..Och så sitter jag i min säng, framför datorn igen. Efter tre lektioner och lunchat med brudsen var jag, 15.00 på väg mot gymmet för ett magpass tillsammans med Ida och Amanda. Ida kunde tyvärr inte köra hela passet pga. huvudvärk men Amanda körde igenom hela och var grym. Åt lite och väntade på Ilze som skulle med mig på Zumba-passet. Usch, vad kul, men samtidigt - jobbigt det var. Det var väldigt mycket ben och min rumpa grät av smärta från träningsvärken, haha.
 
Har nu ätit middag, skickat iväg en arbetsansökan och ska plugga lite ekonomi inför morgondagensprov. Fick en fråga förut om jag inte tycker att det blev lite mycket väl träning idag - Jo, det blev det. Ibland blir det så. Magpasset är för mig ganska "chill" trots att de är intensiva, men jag blir inte lika trött som när jag kör t.ex rygg eller ben. Imorgon är det dock vilodag och den ska jag absolut ta vara på! Godnatt ♥
Passet idag såg ut såhär:
 
Stående bålrotation 12reps
Hängande benlyft (så många du orkar)
Omvända crunches (så många du orkar)
Dessa övningar 4 varv, 1 minut vila efter att ha utfört ett varv.
 
Sidoböj 12reps
Pullover-crunches 15reps
liggande benlyft (så många du orkar)
Dessa övningar 4 varv, 1 minut vila efter att ha utfört ett varv.
 
Box-crunch
Sidejumps
Superset 30sek, vila 10sek x4
 
Sidorodd 50reps
Core-övning 30reps
superset x2
 Detta gör mig så himmla glad. 


Söker du deltidsjobb? Vart söker du/man? Då jag själv är ganska oerfaren vet jag knappt hur jag gör :/

2015-03-03 // 23:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback