- Draw Something

Idag fyller ju som sagt Jörgen år. Vi firade det genom att äta pulled pork till middag. Lite senare kom det förbi några för lite fika. Dukade fram bullar och tårta. Av någon anledning var jag verkligen inte sugen på något av det. Skulle jag ha varit det så skulle jag faktiskt ätit. Nu var det inte så, så jag tackade helt enkelt nej. Istället åt jag lite kvarg med lakrispulver, hallon, mandlar och linfrön. Sitter och spelar "Draw something" men det börjar gå mig på nerverna så ska strax gå och lägga mig. Godnatt ♥
 
Glöm inte bort att det är ok att tacka ja till sötsaker men det är också ok att tacka nej. Du ska inte behöva känna att någon dömer dig, vad du än gör. Bara du gör det du gör för att det blir bra för dig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback