- Åtta månader med min fina

well.. humöret har varit på min sida idag, eller vad säger ni kära klasskamrater (ni som läser, hehe)? Sitter för tillfället och smakar på protein bites som jag fick på tjejkvällen igår. Vet inte riktigt vad jag tycker om dem, haha. Har iallafall ätit Faijtas tillsammans med pappa och syster efter ett riktigt bra och effektivt magpass tillsammans med fina Johanna. Nu väntas lite städning innan mys med min fina som jag dessutom har varit tillsammans med i 8 månader. Vad hittar ni på denna fina, fast gråa, fredag? 
Passet:
Cable crunches (superset med cable crunches)
4x15 - 35kg
Cable crunches (superset med cable crunches)
1x30 - 25kg
2x30 - 27,5kg
1x30 - 25kg
Omvända crunches (superset med plankan)
4x20
Plankan (superset med omvända crunches)
30sek x4
Hängande benlyft (superset med liggande benlyft)
3x15st
1x10
Liggande benlyft (superset med hängande benlyft)
4x15st
Sidoböj
4x30 - 20kg (på båda sidorna)
Sidorodd (superset med coreövning)
4x50 - 10kg
Core-övning (Superset med sidorodd)
4x30 - 5kg



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback