- Nya arbetsskor

Trampar runt i mina nya arbetsskor och sjunger på låtar jag precis lärt mig spela på gitarr. Ögonlocken börjar bli tunga och sängen skriker mitt namn, det är ju ändå sovdags snart. En fullspäckad dag är över och imorgon börjar en ny vecka som endast består av två arbetsdagar, sedan drar jag mig mot Litauen. Är riktigt taggad på att få börja jobba, för det är en riktigt rolig arbetsplats trots massa stress. Hoppas dessutom att det är fint väder. 
 
Det var planerat att jag skulle kört armar+bröst med Lucas idag men det slutade med att jag körde själv. Kanske var det bra då jag hade en jäkla fokus och kan nu knappt lyfta mina små armar. Tycker att armar och bröst är det tråkigaste att köra, därför kör jag ALLTID superset där - vilket tar som tusan. På något sätt blir det då roligare. Har ni provat? Vad tycker ni om superset? 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback